Przy wyborze sali weselnej warto pytać nawet o takie rzeczy, które są oczywiste. Następnie warto w umowie wszystko zapisać, ponieważ to właśnie ona zobowiązuje a nie to co właściciel będzie nam mówił. Co taka umowa zawierana pomiędzy parą młodą a usługodawcami powinna zawierać?

Teoretycznie oczywiście będzie wystarczać, by umowa podawała najważniejsze informacje takie jak termin, menu czy kwotę. Jednak w praktyce to nie wystarcza ponieważ okazuje się często, że w dniu wesela to co nam obiecywano nie wygląda tak jak miało wyglądać. Dlatego lepiej przygotować solidną umowę, w której wszystko od A do Z będzie dokładnie zapisane. Powinniśmy oczywiście zapisać jako podstawową informację cenę za osobę, ale tutaj trzeba sprawdzić czy nie ma jakichś obostrzeń co do wzrostu kwoty przy pewnych warunkach.

Sala weselna - na co zwrócić uwagę wybierając salę weselną

Dodatkowo musimy sprawdzać jak kształtuje się cena obsługi czy też dzieci na weselu. Jeśli miejsce, gdzie ma odbywać się wesele ma kilka dostępnych sal warto w umowie określić, konkretnie w której sali będzie odbywała się impreza. Pamiętajmy, by zapisać sobie możliwość korzystania z takich elementów wyposażenia sali jak ogródek czy taras.

Kolejna ważna sprawa to przygotowanie menu. Również w tym względzie warto zadbać o umowę, która będzie określała dokładnie jakie i ile posiłków będzie podawanych. Można do umowy dołączyć dokument, w którym menu będzie konkretnie określone i przygotowane w konsultacji z właścicielami. Dodatkowo trzeba ustalić czyim obowiązkiem będzie dostarczenie napoi, ciast czy alkoholu. Jeszcze jednym elementem, który warto zapisać w umowie to kwestię dekoracji sali, czy znajduje się ona w cenie czy też trzeba za nią dodatkowo płacić.